Reteta aceasta de clatite o am de la d-na Lidia Iliescu Vlas, careia ii multumesc.

Pentru clatite avem nevoie de:
- 4 oua 
-  4 linguri cu varf faina 
-  4 linguriţe ulei 
- 4 linguriţe zahar 
- un praf de sare 
- 400 ml lapte 
- vanilie , daca facem clatitele dulci

Mod de preparare:

Batem ouale si le amestecam bine cu faina, sa nu fie cocoloase. Adaugam uleiul, zaharul, sarea si laptele. Dupa ce am omogenizat bine toate ingredientele, lasam compozitia cca 10 min la odihnit si pe urma ne putem apuca sa le coacem.

Pentru umplutura avem nevoie de :

-piept de pui sau carne tocata 
- cascaval
- ciuperci
- ceapa
-verdeturi (marar, patrunjel)
- sare, piper
Nu o sa scriu cantitatile la umplutura, caci eu am pus la ochi, deci fiecare pune cat vrea.
Am taiat marunt ceapa si am calit-o. Am adaugat carnea si ciupercile si   am prajit pana cand carnea si-a schimbat culoarea . Am lasat sa se raceasca si am pus cascavalul dat pe razatoare, condimentele si verdeata.

Modul de impaturare, impletire il gasiti in urmatorul video de unde m-am inspirat.
Aceasta idee am vazut-o pe grupul Gustosel si a fost transmisa de catre d-na Viorica Leu .